KBO Elshout swingt het nieuwe jaar in.

Een borrel en gezellige muziek. Dat was er voor de leden van KBO Elshout afgelopen vrijdag 6 januari. Zij hadden er zin in want ver voor aanvangstijd kwamen de eersten al binnen om een mooi plaatsje te zoeken met vol zicht op de kapel. De zaal was vol en de koffie/thee en een drankje lieten zij zich goed smaken.

Een groot aantal leden was gekomen om elkaar nieuwjaar te wensen en om te genieten van de muziek van de Duinstedenkapel. Deze vijfentwintig koppen tellende kapel blies er vrolijk en met veel enthousiasme op los. “Jullie passen goed bij onze club” aldus de voorzitter van KBO, “De juiste kleur haar hebben jullie al”. Na eerst een kopje koffie/thee gedronken te hebben, kon het muziekfeest beginnen. Ze draaiden hun hand niet om voor een wals, polka en tango. Helaas kregen ze de KBO beentjes niet meer van de vloer. Dansen was er niet bij.

Na de pauze en een drankje kwamen de “reizen” met muziek uit Oostenrijk, Griekenland en Italië. Het eind lied werd gezongen door de dirigent en het applaus bracht nog een toegift. Het was een geslaagde middag van beiden kanten en misschien nog eens voor herhaling vatbaar.