KBO Elshout is een actieve vereniging voor senioren door senioren vanaf 50 jaar. Zij behartigt de belangen van deze senioren en bevordert de sociale contacten.

KBO Elshout maakt deel uit van het bloeiend verenigingsleven in het kerkdorp en organiseert tal van activiteiten voor senioren.

De doelstellingen van onze vereniging zijn onder meer diensten te verlenen aan en het behartigen van de individuele belangen van onze leden, collectieve belangenbehartiging van 50+-ers en het organiseren van sociale en culturele activiteiten.

Vanuit het bestuur is KBO Elshout vertegenwoordigd in KBO-Brabant en in organisaties die plaatselijk opereren, zoals KBO-kring gemeente Heusden en Senioren Raad Gemeente Heusden (SRGH).

Door lid te worden, dat kan al vanaf 50 jaar, kunt u deelnemen aan vele sociale en culturele activiteiten.

Op vertoon van uw lidmaatschapspas kunt u bij diverse winkeliers en bedrijven korting krijgen op producten.

Het kan ook gebeuren dat u na lang zoeken en informeren nog steeds geen antwoord op uw zorg- of hulpvragen hebt gekregen, bijvoorbeeld over huishoudelijke hulp of langer thuis wonen. Wij zorgen ervoor dat u bij de juiste instantie terechtkomt.

Wilt u lid worden?  Vul dan het inschrijfformulier in.

aanmeldingsformulier KBO