Paaslunch KBO Elshout – Gezellige drukte en alle tafels bezet

De witte donderdag is al jaren de dag waarop leden van KBO Elshout hun Paaslunch gebruiken. Meestal op hun vaste locatie alleen dit jaar moest er uitgeweken worden want een andere vereniging was net iets sneller geweest met reserveren. Maar gelukkig is er in Elshout nog een mogelijkheid dus werd de lunch “buitenshuis” gebruikt bij  d’n Gekroonden Hoed.

En dat viel in goede aarde gezien het aantal aanmeldingen. Alle tafels waren bezet en een half uur voor de afgesproken tijd zaten de eersten al aan tafel. Koffie en thee werd ingeschonken en na het welkomstwoord door de voorzitter werd de eerste tafel voorzien van een heerlijk 12 uurtje. Een lekker kop tomatensoep, een broodje met kroket, een sneetje brood met  uitsmijter ham/kaas en rauwkost. De kok deed zijn best en in een snel tempo waren alle tafels voorzien en iedereen was het er over eens dat er niets te klagen viel over deze lunch. Er werd  volop gekeuveld tijdens het eten. Toen alle borden leeg waren kon men voldaan weer huiswaarts.

Zeker voor herhaling vatbaar, kreeg de organisatie te horen. Wil je ook eens gezellig mee eten of deelnemen aan een van de leuke workshops/excursies? Kijk op de activiteitenkalender op de website dan mis je niets.