KBO Elshout is weer creatief geweest.

Een workshop glas in lood, daar kon op ingeschreven worden. En dat deden de leden van KBO Elshout met velen. Zoveel zelfs dat het verdeeld moest worden over drie middagen.

Glas in lood, daar zagen ook de mannelijke leden van KBO wel iets in, dus ook zij waren aanwezig bij deze leuke workshop. Een vlinder moest er gemaakt worden, maar dat het toch niet zo simpel was, daar kwamen de cursisten al snel achter. Het is een secuur werkje om dat loodband er precies om te krijgen, maar gelukkig was er volop hulp van de docente Franca en helpster Diana. Er was amper tijd voor het kopje koffie, zo fanatiek werd er gewerkt. Met als resultaat een mooi werkstuk voor in de kerstboom of voor het raam. Sommige hadden zelfs twee keer ingeschreven, zo leuk werd het gevonden. Deze workshop is zeker nog eens voor herhaling vatbaar.