KBO leden uit Elshout genieten van een heerlijk diner.

Samen aan tafel voor Pinksteren. Ruim 50 leden waren gekomen om samen gezellig te tafelen voor Pinksteren. Tafels waren zo geplaatst dat er telkens acht personen aan een tafel zaten. Dat het er gezellig aan toe ging bleek wel uit het vele gepraat dat er klonk. Enkel tijdens het eten was het rustig.

Het diner begon uiteraard met een drankje want dat hoort er ook bij. De eerste gang was een heerlijke gebonden aspergesoep die aan tafel opgediend werd. Uiteraard ontbrak hierbij het stokbroodje kruidenboter niet. Het tussengerechtje bestond uit een mooi opgemaakt bordje met een huzarenslaatje. Daarna moest er gewerkt worden. Degene die dat konden werden aan de uitserveer tafel verwacht om een bord met nasi, kipsaté en  gehaktballetjes in zoet-zure saus te komen halen. Voor wie niet goed ter been was werd het gebracht. Men liet het zich goed smaken en iedereen was het er over eens dat de kok goed zijn best gedaan had. Voor het toetje, een chocolademousse met aardbeien en slagroom mocht men zitten blijven. Dat werd geserveerd aan tafel.

Er werd nog volop nagepraat en voldaan kon ieder weer naar huis. Dat het samen eten gezellig is blijkt wel uit de reacties.