Leden KBO Elshout verrast met een lekker presentje.

Bestuur KBO ging zelf op pad om te bezorgen. Op woensdag/donderdag voor Kerst zijn alle leden verrast met heerlijk worstenbrood. Want waarmee verras je mensen en wat is iets wat iedereen wel lust? Juist, worstenbrood en zeker als je een Brabander bent. De bakker had zijn best gedaan en er werden zo’n 1425 stuks van die heerlijke broodjes gebakken voor KBO. Ieder lid kreeg een zakje met 5 stuks en een echtpaar had geluk, die kreeg er twee van.

Ze werden woensdag jl afgeleverd zodat het bestuur ze nog kon voorzien van een kerstwens aan een rood lintje. En daarna kon men op pad om 285 leden te verrassen. En dat viel niet altijd mee want je weet nooit wanneer je iemand thuis treft. Soms moet je wel drie maal terug. Maar de reacties op deze verrassing waren leuk. Want wat is er leuker dan iets ontvangen wanneer je het niet verwacht.

Zo is het jaar 2022 weer afgesloten met een “lekkere” kerstwens. De volgende leuke bijeenkomst staat al op de agenda: Nieuwjaar wensen op 6 januari. Zie de nieuwsbrief.