Een gezellige ochtend en een bedankje

Aan het eind van elk jaar organiseert KBO Elshout een gezellige ochtend als dank voor de vele vrijwilligers die toch maar weer een heel jaar klaar staan om de vele werkjes te doen die gedaan moeten worden. Gezellig samen een kopje koffie met wat lekkers en een drankje.

KBO heeft zo’n  33 vrijwilligers die een heel jaar klaar staan. Een groot aantal ervan waren aanwezig deze maandag 4 december. Voorzitter Jan van Oijen benoemde de werkzaamheden die door het jaar heen gedaan worden door deze mensen: het rondbrengen van het clubblad, het uitzetten van de fietstochten, het organiseren van de vele activiteiten, hulp bij  het maken van de bloemstukjes, het invullen van de belasting aangiftes, het kaarten en kienen, de fotoclub, de webmasters en alle taken van het bestuur. Gelukkig kent Elshout vele helpende handen en daarom is het ook mogelijk om dit alles te laten slagen. Deze ochtend werd er ook afscheid genomen van twee mensen die vanwege hun leeftijd en verhuizing moesten stoppen met hun werkzaamheden. De heren de Jong en Couwenberg werden voor hun werkzaamheden beloond met een mooie bos bloemen. Inmiddels stonden weer twee nieuwe vrijwilligers klaar om de plekken in te vullen. Er werd volop gepraat aan de tafels en de quiz die achter de hand gehouden werd was niet nodig. De ochtend was zo om. Bij het naar huis gaan kreeg ieder nog een presentje en voor degene die niet aanwezig waren werd dit thuisbezorgt. Een vereniging kan niet zonder vrijwilligers en gelukkig is daar bij KBO geen gebrek aan.