Een veilig cadeautje voor alle leden
December 2023

De leden van KBO gaan voortaan herkenbaar en veilig op pad. Deze maand kreeg elk lid een mooi veiligheidsvest met opdruk. Dit werd gelijk met het blad ONS bezorgt door de vrijwilligers. Het bestuur is een middag bezig geweest met het verpakken van de hesjes. Deze werden voorzien van een leuk kaartje met de daarop de wens dat iedereen voortaan veilig op pad gaat in het nieuwe jaar. De hesjes gaan zeker gebruikt worden tijdens de fietstochten, zo hoopt het bestuur, zodat we als uniforme groep op pad zijn.

De tekst “Kom Bij Ons” refereert aan de letters KBO. Ieder nieuw lid wordt in de toekomst verblijd met een hesje en het bestuur hoopt dat er goed en veel gebruik van gemaakt wordt. Ook in deze donkere dagen valt het zeker op als ze gedragen worden. Het hoeft niet alleen bij een KBO activiteit maar het gaat er om dat je gezien wordt en als KBO daaraan mee kan werken is dat alleen maar goed.

Ben je nog geen lid en wil je ook zo’n hesje? Schrijf je dan snel in.