Figuur branden in hout bij KBO Elshout.

Een leuke activiteit voor de leden. Op maandag 21 februari was er voor de leden een workshop Figuur branden in hout.

Er was veel belangstelling zodat er wat mensen teleurgesteld moesten worden. En dat is jammer, maar vol is vol.

De workshop werd gegeven door Elly Raamstijn (van De Tuinkamer in Sprang-Capelle).

Er waren heel veel leuke afbeeldingen die gebruikt konden worden en natuurlijk was het ook mogelijk om een eigen afbeelding te gebruiken.

Want hoe leuk is het om je eigen tekst, logo of afbeelding te hebben op je borrelplank.

De dames en heer hadden er zin in . Ze hadden amper tijd voor een bakkie koffie want er moest door gewerkt worden om het op tijd af te hebben.

Waar je anders een hoop gekakel hoor als er een aantal dames bij elkaar zijn, was dit nu niet het geval. Het was stil en de reacties waren lovend.

Niet alleen op het eindresultaat van ieders werkstuk, maar ook op de activiteit zelf.

“Wat is dit leuk om te doen” werd er gezegd.