Gratis hulp bij uw belastingaangifte door ZorgSaam

Bij ZorgSaam/ Bijeen werken vrijwillige belastingadviseurs die u kunnen helpen bij het doen van uw belastingaangifte. Deze vrijwillen belastingadviseurs worden jaarlijks opgeleid door de KBO en zijn bekend bij de belastingdienst waar ze webinars volgen en zo op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen op het gebied van belastingen en toeslagen.

Deze hulp is gratis en bedoeld voor inwoners van de gemeente Heusden die een gezamelijk bruto-inkomen hebben van niet hoger dan €55.000,-. Voor alleenstaanden mag dit bedrag niet hoger zijn dan €35.000,-.

Het invullen van de aangifte is voor velen een must vanuit de verplichting van de belastingdienst. Het is altijd fijn als er dan ondersteuning is van belastingadviseurs om het formulier goed ingevuld te krijgen en alle mogelijkheden te benutten om zo weinig mogelijk te hoeven betalen of zelfs geld terug te krijgen.

Om uw aangifte door één van de vrijwilligers in te laten vullen, moet u een machtigingscode aanvragen bij de belastingdienst. Deze machtigingscode kunt u telefonisch aanvragen via tel. 088 - 12 36 555. De code moet geldig zijn voor uw aangifte inkomstenbelasting en voor de toeslagen. Het is aan te raden een code aan te vragen met een langere geldigheid, want zo hoeft u niet ieder jaar opnieuw een code aan te vragen.

Indien u geïnteresseerd bent om van deze hulp gebruik te maken, dan kunt u een afspraak maken voor het invullen van uw belastingaangifte door ZorgSaam / Bijeen. Dit kan telefonisch op maandag tot en met donderdag tussen 9.00 en 12.00 uur via tel. 0416 - 37 36 70 of via mail info@zorgsaamheusden.nl.